Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

zondag 1 mei 2011

Magnolia -Tentkaart met Zeemeermin-


Voor de verjaardagskaart voor mijn oudste nichtje (ze werd vier) ben ik op zoek gegaan naar een leuk modelletje. En zo kwam ik op de site van Stempeleinmaleins de kaart tegen van Moni waar ik meteen helemaal verliefd op ben geworden. Ik hoefde er dan ook niet lang over na te denken.

Het is nu inmiddels 2 weken geleden dat ze de kaart heeft gehad en ik begreep van mijn broer dat de kaart elke nacht met haar mee naar bed gaat. Ik vind dat echt zo schattig hè.


Vanaf de zijkant kan je goed zien dat het een tentkaart is.Als je hier klikt, vind je een goede uitleg van deze kaart.

Gebruikte materialen:
Copics: zie foto hieronder
Spelbinders: Standard Circles Small en Classic Scalloped Circles Large
Papier: Magnolia 'Lots of Hearts'
Embellishments: Plakparels, draadje en de naamachine

Welke kleur waarvoor gebruikt:
Banner: RV0000, RV000, RV00 en RV02
Zeemeermin: RV21, RV23, RV25 en RV00
Huid:  E00, E21 en E93
Haar: Y21, E42, E43 en Y28
Achtergrond: BG000, BG01, BG02, YG95 en YG97
Zeepaardje: V12, V15, V17, RV000, RV00, RV02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten