Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

donderdag 17 maart 2011

Cakecard met Magnolia en Tilda


Een verjaardagskaartje voor een vier-jarige. En niet zomaar een kaartje, nee ......... een kaartje met een taartje en echte kaarsjes!!

Gebruikte materialen:
Inkten: Copics (zie de foto onderaan voor de precieze kleurnummers) /
Distress Ink 'Frayed Burlap' / Distress poeder 'Shabby Shutters'
Embellishments: Chipboard cijfer 4 / Rood, blauw en wit-blauw geblokt lintje /
Snowwriter van Decoart / circelpons / hartjespons / Nestabilities: Petite Ovals Small,
Labels One en Standard Circles Small
Papier: Tilda 'Springtime'
Ik zag het idee van een cakekaart op de site Stempeleinmaleins. Daar wordt ook precies uitgelegd hoe je de kaart moet maken. Ik denk dat ik toch ook maar eens moet gaan kijken naar een score-pal want ik heb me de blubber zitten rekenen van inches naar centimeters :-)


Vanaf de zijkant gefotografeerd kan je goed zien, dat je de kaart net zoals een easelkaart kan neerzetten. Het doosje met kaarsjes kan aan de voorkant opengemaakt worden en er kunnen precies 6 kaarsjes in het doosje. De groene kaarsjes zijn bij deze kaart niet zo'n succes, dat worden blauwe kaarsjes.


De Copickleuren die ik voor het stempelafdrukje gebruikt heb


3 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Hij is echt geweldig, wat een gaaf cadeau zeg, echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bianca, het is echt een super gaaf kaartje!!!
    En dat op mijn verjaardag..... ;)
    Je bent alleen de 3 achter de 4 vergeten ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm echt keischattig!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen