Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

vrijdag 11 maart 2011

Sweet girl

Gebruikte materialen:
Papier: Scenic Route Paper Co. 'Rockland'
Embellishments: Bloem - Crystals van Prima Marketing - Alphabet stickers van Prima Marketing -
2 verschillende figuurscharen - Epoxy sticker van Creative Imaginations
Inkt: Distress Ink 'Frayed burlap'
Voor de Elsie-Challenge nummer 37 op het forum van de Craftorij, was de opdracht om je figuurscharen weer eens uit de kast te halen. Nu, eindelijk 6 maanden na de operatie, kan ik zelf de challenges weer plaatsen en is dit weer mijn eerste layout.

Omdat Kyra de afgelopen 3 dagen op kamp was, had ik flink wat quality-time met Giada en die hebben we gisterenmiddag gevuld met scrappen. Zij in haar scrapbook en ik dus weer eens een layout. Ik vond het trouwens erg leuk om de figuurscharen weer eens te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten