Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

maandag 9 mei 2011

It's raining Love and Birthday wishes


Ik ben vandaag lekker bezig geweest met deze kaart. Op de Art Specially in Zeist had ik tekststempeltjes gekocht van Whiff Of Joy en ik vond vooral deze tekst zóó leuk.


Op het blog van Scrapcards Challenges is het deze keer de uitdaging om een kaart te maken in de kleuren paars/lila en ik wil deze kaart graag aan de uitdaging (#4) mee laten doen.

Gebruikte materialen:
Copics: zie foto hieronder voor precieze kleurnummers
Papier: Tilda 'Lavender'
Spellbinders: Petite ovals Small
Doo Hickey: blad
Tekststempel: Whiff of Joy "General Sayings"
Embellishments: bloemetjes, pons 'Doily Lace', naaimachine

Welke kleur waarvoor gebruikt:
Huid: E00, E21 en E93
Jas: V91, V93, V95 en V99
Laarsjes: V91, V93 en V95
Haar: E44, E47 en E79
Parasol: C2, C4, E41, E42 en E43

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Bianca, heel lief met deze magnolia en de tekst.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Heb je je prijs nog ontvangen..??

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen