Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

vrijdag 6 mei 2011

Moederdagboekkaart en fotolijstje


Ik heb voor mijn moeder nu eens geen kaart namens mijzelf gemaakt maar namens mijn dochters. De Magnoliastempel van de twee meisjes vond ik erg toepasselijk hiervoor.
De boekkaarten die ik op diverse blogs heb gezien, vond ik zo mooi dat ik dat wilde proberen. Het voordeel van een boekkaart is, dat je het kan vullen met wat je maar wilt. En ik heb er een fotolijstje van gemaakt.



Op de voorkant van de kaart staat "We love you just as much as you love us" en aan de binnenkant staat "and probably even more". Ik heb wat schelpjes aan de binnenkant van het fotolijstje geplakt zodat het strand wat meer 3-D wordt.

Gebruikte materialen:
Copics: zie foto hieronder voor kleurnummers
Papier: Magnolia "Lazy Summer Day's" - White Lace/"Somebunny loves You" - Daffodil
Nestabilities: Petite ovals Small/Classic Scalloped Heart
DooHickey: Vintage tag/Bon Voyge Folage/Vintage flowers & Leaf
Pons: Doily Lace
Embellishments: brads, naamachine, geel en groen lint, kleine gele roosjes en schelpjes

Welke kleur waarvoor gebruikt:
Huid: E00, E21 en E93
Jurk meisje links: Y06, Y08,Y21, YG0000 en YG00
Jurk meisje rechts: G20, G24 en G28
Haar meisje links: E43, E44, E47 en E79
Haar meisje rechts: E42, E43 en E44

Ik wil met deze boekkaart mee doen aan de volgende challenges:
All That Scraps blog: #9; Marvelous Magnolia "May" moments
Dutch Magnolia Lovers: #6; maak iets voor moeder met een leuke tekst, geel lint en bloemen

5 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca , wat een mooie boekkaart !! Lieve foto aan de binnenkant. En ook de tekst is zo schattig. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boekkaart, hier heb ik me nog nooit aan gewaagd. Mooi gedaan en de schelpjes geven een leuk effect.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Wat een prachtige boekkaart! Wat een superleuk idee om er een fotolijstje van te maken!
    Bedankt voor het meedoen aan onze DML-Challenge.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie boekkaart, Bianca! De binnenkant ook super mooi en lief met de foto gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful creation Bianca! So glad you linked up to the ATS Magnolia Challenge! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen