Welkom op mijn blog. Dit blog gebruik ik om al mijn creatieve uitspattingen met jou te delen. Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Wil je meer van me zien? Kijk dan even op deze site.

zondag 15 mei 2011

Magnolia Giftcard holder


Ik mocht als gastdesigner voor het Nederlandse Magnolia Challenges blog een giftcard maken voor challenge #9. Deze staat nu online en kan je hier vinden. Er staan nog veel meer leuke voorbeelden van giftcardholders, gemaakt door de DT-leden.

De giftcardholder die ik heb gemaakt is 7 bij 10 cm en voor mijn gevoel te klein om een compleet Magnolia-tafereel erop te verwerken. Dus wat heb ik gedaan; de stempels die ik wilde gebruiken heb ik ingescand en met 50% gereduceerd. Op deze manier maak je zelf je eigen Magnolia-mini's. Het pietepeuterig inkleuren was wel een uitdaging voor me hoor.


Het concept van de giftcardholder heb ik gehaald van de site Stempeleinmaleins. Daar wordt precies uitgelegd hoe je de cardholder kunt maken. Als je snel een giftcardholder wilt hebben, dan is dit een hele goede. Hij zit echt zo in elkaar.

Gebruikte materialen:
Inkten: Copics (zie foto hieronder voor exacte kleurnummers)/Distress Ink 'Fayed Burlap'
Papier: Magnolia 'Something Old, Something New': Shoe Ornamnet /Borrowed
Stempels: Tilda goed Shopping/Boutique
Embellishments: Pearls van Prima Marketing/lintje/bloemetjes
Spellbinders; Petite Ovals Small/circelpons

Welke kleur waarvoor gebruikt:
Huid: E00, E21 en E93
Haar: E42, Y21 en Y28
Blouse: Y28 en E42
Tassen: Y28, E41 en E42
Broek: B00, B01 en B02
Schoenen: E43 en E44

Geen opmerkingen:

Een reactie posten